قیمت کوپلینگ اصل

06 اردیبهشت 1403

قیمت کوپلینگ اصل

قیمت کوپلینگ اصل

کوپلینگ یک قطعه مهم در اتصال دو محور مکانیکی با یکدیگر است. این قطعه به کار می‌رود تا حرکت یک محور را به محور دیگر منتقل کند، به طوری که همزمان با چرخش یا جابجایی یک محور، محور دیگر نیز بر روی مسیری یکسان حرکت کند. برای خرید کوپلینگ اصل باید به نکاتی که در ادامه مطلب بیان می شود، توجه کرد.

 

 

 

کاربردهای کوپلینگ

  • کوپلینگ‌هایی که برای محیط‌های خطرناک و دارای خاصیت اشتعال و انفجار طراحی شده‌اند، معمولاً از جنس‌هایی مانند استیل و آلومینیوم ساخته می‌شوند و قابلیت ایمنی بالایی دارند.
  •  
  • یکی از کاربردهای اصلی کوپلینگ، جا زدن قطعات مکانیکی با پمپ‌ها و موتورهای صنعتی است. این قطعات به منظور انتقال حرکت و توان میان دو محور مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  •  
  •  کوپلینگ‌ها در دستگاه‌های تراشکاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، در دستگاه‌های CNC که برای تراشکاری قطعات مکانیکی به کار می‌روند، از کوپلینگ برای اتصال موتورهایی که حرکت رو به روی دستگاه را تأمین می‌کنند، استفاده می‌شود.
  •  

          در دستگاه‌های خرد کن نیز از کوپلینگ برای انتقال حرکت از موتور به شفت و تیغه‌های خردکن استفاده می‌شود.

 

 

 

 

مقدار گشتاور

گشتاور یکی از مهمترین معیارها در انتخاب نوع کوپلینگ می باشد. هر نوع کوپلینگ دارای یک رنج تحمل گشتاور خاص است که برای استفاده از کوپلینگ بهینه باید به آن توجه شود. برای مثال، کوپلینگ های دنده ای و میل پینی می توانند گشتاور بسیار بالا را تحمل کنند، در حالی که کوپلینگ های روتکس، بیپکس و KB برای گشتاورهای معمولی استفاده می شوند و کوپلینگ های تایری تنها قادر به تحمل گشتاورهای کمتری هستند.

 

 

 

 

انتخاب سایز کوپلینگ

همچنین در انتخاب سایز کوپلینگ، گشتاوریکی از مهمترین عوامل محاسبه شده و در نظر گرفته می شود. در واقع، ابتدا گشتاور مورد نظر برای کوپلینگ مشخص شده و سپس قطر شفت بررسی می شود. اگر قطر شفت در رنج سایز کوپلینگ مورد نظر نبود، از یک سایز بالاتر استفاده می شود.

 

  • دما

دما از معیارهای مهم در انتخاب کوپلینگ است. در صورتی که دمای محیط بالا باشد، بهتر است از کوپلینگ‌های تمام فلزی مانند کوپلینگ فنری (دیسک کوپلینگ یا ممبرین کوپلینگ) و کوپلینگ دنده‌ای (گیر کوپلینگ) استفاده شود. همچنین در دماهای کم‌تر نیز می‌توان از کوپلینگ‌های زنجیری استفاده کرد

 

 

 

انتخاب کوپلینگ

بین کوپلینگ‌های مختلف مانند کوپلینگ روتکس، کوپلینگ فالک، کوپلینگ تایری، کوپلینگ میل پینی معمولی، کوپلینگ‌KB، کوپلینگ زنجیری، کوپلینگ بیپکس، کوپلینگ دنده‌ای، کوپلینگ میل پینی فلندری و کوپلینگ فنری جان کرین، انتخاب کوپلینگ مناسب باید با توجه به نیاز و شرایط خاص هر کاربرد صورت گیرد.

 

 

 

  • خلاص شدن بدون حرکت دو شفت

خلاص شدن بدون حرکت دو شفت به معنای جدا کردن دو شفت که به واسطه کوپلینگ به یکدیگر وصل شده‌اند، بدون نیاز به جابجایی کوپلینگ است. در برخی موارد مانند سنگین بودن تجهیزات، دشواری در الایمنت کردن کوپلینگ و یا شرایطی که نیاز به خلاص شدن بدون جابجایی کوپلینگ دارند، استفاده از کوپلینگ های خاصی که قادر به خلاص شدن بدون حرکت دو شفت هستند، بسیار مهم است.

 

کوپلینگ _ قیمت اصلی کوپلینگ اصل

 

تولید کوپلینگ

شرکت تولیدی ما، کوپلینگ های روتکس پیچی و کوپلینگ KB سه تکه ای یوپکس را ارائه می‌دهد که دارای قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی و حرکت شفت های متصل به کوپلینگ هستند. این کوپلینگ ها به دلیل طراحی خاص خود، قادر به جدا سازی دو شفت به صورت بدون حرکت و جابجایی کوپلینگ هستند.

 

 

 

کوپلینگ روتکس

کوپلینگ روتکس پیچی از نوع کوپلینگ‌های از جنس پلاستیکی با طراحی خاصی است که قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی دو شفت را دارد. این کوپلینگ دارای قابلیت جذب لرزش‌ها و صداهای ناشی از نامناسب بودن الاینمنت شفت‌ها است.

 

 

 

کوپلینگ KB

کوپلینگ KB سه تکه ان یوپکس نیز از نوع کوپلینگ‌هایچند قطعه با طراحی خاص است که قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی دو شفت را دارد. این کوپلینگ دارای سیستم بلبرینگ برای جذب لرزش و صداهای ناشی از عدم الاینمنت شفت‌ها است.

 

به طور کلی، استفاده از کوپلینگ هایی که قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی دو شفت را دارند، در شرایطی که نیاز به جداسازی سریع و بدون نیاز به جابجایی کوپلینگ داریم، بسیار مهم واقع می‌شود. این کوپلینگ ها در برخی صنایع مانند صنایع نفت و گاز، صنایع معدنی و صنایع ساختمانی بسیار کاربردی دارند.

 

 

 

  • انعطاف پذیری

انعطاف پذیری یکی از عوامل مهم در انتخاب نوع کوپلینگ است. این ویژگی به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به شرایط خاص، از آن بهره ببرید. به طور کلی، کوپلینگ های انعطاف پذیر به دو حالت زاویه ای و حالت جذب شوک های استارت و استاپ تقسیم می شوند.

 

 

 

کوپلینگ های انعطاف پذیر زاویه ای

در حالت زاویه ای، کوپلینگ های انعطاف پذیر می توانند ناهم راستائی زاویه ای را تا حد زیادی جبران کنند. به عنوان مثال، کوپلینگ تایری می تواند به عنوان کوپلینگ High FlexibleکهMis Alignment یا عدم هم راستائی را تا حد زیادی بر طرف می کند، نام برد.

 

 

 

کوپلینگ های انعطاف پذیر جذب شوک های استارت و استاپ

در حالت جذب شوک های استارت و استاپ، کوپلینگ هایی که دارای رابط (یا اسپایدر، واسطه، رابر، لاستیک، بافر) می باشند، مناسب هستند. به عنوان مثال، کوپلینگ هایی مانند کوپلینگ روتکس، کوپلینگ بیپکس، کوپلینگ میل پینی و کوپلینگ KBکه دارای رابط هستند، مناسب برای جذب شوک های استارت و استاپ هستند.

در کل، انعطاف پذیری یکی از ویژگی های مهم کوپلینگ هاست که در انتخاب نوع کوپلینگ باید به آن توجه کرد.

 

 

  • فیوز بودن

انتخاب نوع کوپلینگ باید با توجه به شرایط محیط کار، نوع تجهیزات، و نیازهای سیستم صورت گیرد. در برخی موارد، مانند استفاده در سیستم های بالابر، کوپلینگ ها نباید به عنوان فیوز عمل کنند، به علت اینکه در صورت شکست، ممکن است منجر به خسارات جبران ناپذیری برای سیستم شود.

 

  • نداشتن لقی در حرکت چرخشی

در برخی موارد، مثل پوزیشن کنترل، لقی در حرکت چرخشی کوپلینگ ممکن است مشکل ساز باشد، بنابراین از کوپلینگ های بدون لقی استفاده می‌شود، مانند کوپلینگ های روتکس، کوپلینگ های فنری یا Disc Coupling، کوپلینگ زنجیری و کوپلینگ دنده‌ای.

 

  • محیط کار

در مورد محیط کار کوپلینگ، باید جنس و متریال ساخت کوپلینگ با شرایط محیط کار مطابقت داشته باشد. برای مثال، در محیط‌های رطوبتی، کوپلینگ ها باید از کوتینگ مناسب باشند و برای شرایط نفتی و روغنی، کوپلینگ های روتکس و بیپکس با اسپایدر پلی یورتانی بهترین گزینه هستند.

 

کوپلینگ اصل _ قیمت کوپلینگ اصل

 

رابط‌های کوپلینگ

همچنین، جنس و متریال رابط‌های کوپلینگ هم باید با شرایط محیط کار مطابقت داشته باشند، به عنوان مثال در محیط‌های نفتی و روغنی، از مواد مقاوم استفاده می‌شود. در کل، در انتخاب نوع کوپلینگ باید به توجه به شرایط محیط کار، نوع تجهیزات، و نیازهای سیستم صورت گیرد تا باعث عملکرد بهینه و کاهش خطرات ناشی از کوپلینگ های نامناسب گردد.

 

 

 

  • نحوه تشخیص کوپلینگ اصل

برای تشخیص کوپلینگ اصل، می‌توانید به روش‌های زیر رجوع کنید:

 

  • بررسی برچسب

 در اغلب موارد، کوپلینگ‌های اصلی دارای برچسب با نام تولید کننده، مدل و شماره سریال هستند. این برچسب‌ها باید به طور واضح و با کیفیت بالا چاپ شده باشند. برای تشخیص کوپلینگ اصل، بررسی برچسب و اطلاعات آن می‌تواند مفید باشد.

 

 

  • بررسی کیفیت ساخت

 کوپلینگ‌های اصلی معمولاً از مواد با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شوند. برای تشخیص کوپلینگ اصل، می‌توانید به کیفیت ساخت آن توجه کنید. کوپلینگ‌های اصلی، با دقت و کیفیت بالا تولید می‌شوند و معمولاً از مواد با کیفیت استفاده می‌کنند. اگر کوپلینگ شما از جنس فلزی است، باید به طور دقیق بررسی شود که آیا سطح آن صاف و بدون خط و خش است و آیا قطعات آن بخوبی اتصال دارند. همچنین، در کوپلینگ‌هایی که از جنس پلیمر هستند، باید به طور دقیق بررسی شود که حتما دارای، سطح صاف و بدون خط و خش و همچنین ترک و شکستگی باشد.

 

 

  • مقایسه با نمونه کوپلینگ اصلی

 در صورتی که شما یک کوپلینگ اصلی دارید، می‌توانید با مقایسه آن با کوپلینگ خود، تفاوت‌های آنها را بررسی کنید. برای مثال، می‌توانید به کیفیت مواد، طراحی، ابعاد و ویژگی‌های دیگر دو کوپلینگ توجه کنید. اگر کوپلینگ شما از نظر طراحی، ابعاد و ویژگی‌های دیگر با کوپلینگ اصلی تفاوت دارد، احتمالاً کوپلینگ شما اصل نیست.

 

 

  • مشاوره با تولید کننده

 برای اطمینان از اصالت کوپلینگ، بهتر است با تولید کننده یا نماینده رسمی آن تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها بگیرید. این روش به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که کوپلینگ شما اصلی است و از کیفیت و عملکرد بهینه برخوردار خواهد بود. همچنین، برای تأیید اصالت کوپلینگ، می‌توانید از مواردی مانند شماره سریال و کد فعالسازی استفاده کنید که به‌عنوان یک روش امنیتی برای تشخیص کوپلینگ اصلی ارائه شده‌اند.

 

 

  • قیمت خرید کوپلینگ اصل

قیمت خرید کوپلینگ اصل در ایران با توجه به نوع و برند کوپلینگ، اندازه و نوع اتصال آن و همچنین وضعیت بازار و فروشنده های مختلف متفاوت است. برای مثال، قیمت کوپلینگ‌هایی با اتصال فلنجی بزرگتر و با برند معتبر، بیشتر از کوپلینگ‌های کوچکتر و با برند‌های دیگر است.

همچنین، قیمت کوپلینگ‌های اصلی معمولاً بیشتر از کوپلینگ‌های تقلبی است، اما از آنجایی که کوپلینگ‌های تقلبی کیفیت پایینی دارند و ممکن است عمر کوتاهی داشته باشند، بهتر است هزینه بیشتر را برای خرید کوپلینگ اصلی در نظر بگیرید.

 

 

دسترسی به قیمت کوپلینگ اصل

برای دسترسی به قیمت کوپلینگ اصل در ایران، می‌توانید به فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات صنعتی و شرکت‌های تولید کوپلینگ مراجعه کنید و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین، می‌توانید از اینترنت برای تحقیق در مورد قیمت کوپلینگ‌های مختلف استفاده کنید و نظرات کاربران و تجربیات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

  • قیمت کوپلینگ اصل

کوپلینگ یک قطعه مهم در اتصال دو محور مکانیکی با یکدیگر است. این قطعه به کار می‌رود تا حرکت یک محور را به محور دیگر منتقل کند، به طوری که همزمان با چرخش یا جابجایی یک محور، محور دیگر نیز بر روی مسیری یکسان حرکت کند. برای خرید کوپلینگ اصل باید به نکاتی که در ادامه مطلب بیان می شود، توجه کرد.

 

 

کاربردهای کوپلینگ

  • کوپلینگ‌هایی که برای محیط‌های خطرناک و دارای خاصیت اشتعال و انفجار طراحی شده‌اند، معمولاً از جنس‌هایی مانند استیل و آلومینیوم ساخته می‌شوند و قابلیت ایمنی بالایی دارند.

 

  • یکی از کاربردهای اصلی کوپلینگ، جا زدن قطعات مکانیکی با پمپ‌ها و موتورهای صنعتی است. این قطعات به منظور انتقال حرکت و توان میان دو محور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

  •  کوپلینگ‌ها در دستگاه‌های تراشکاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، در دستگاه‌های CNC که برای تراشکاری قطعات مکانیکی به کار می‌روند، از کوپلینگ برای اتصال موتورهایی که حرکت رو به روی دستگاه را تأمین می‌کنند، استفاده می‌شود.

 

  •  در دستگاه‌های خرد کن نیز از کوپلینگ برای انتقال حرکت از موتور به شفت و تیغه‌های خردکن استفاده می‌شود.

       

 

 

  مقدار گشتاور

گشتاور یکی از مهمترین معیارها در انتخاب نوع کوپلینگ می باشد. هر نوع کوپلینگ دارای یک رنج تحمل گشتاور خاص است که برای استفاده از کوپلینگ بهینه باید به آن توجه شود. برای مثال، کوپلینگ های دنده ای و میل پینی می توانند گشتاور بسیار بالا را تحمل کنند، در حالی که کوپلینگ های روتکس، بیپکس و KB برای گشتاورهای معمولی استفاده می شوند و کوپلینگ های تایری تنها قادر به تحمل گشتاورهای کمتری هستند.

 

 

 

انتخاب سایز کوپلینگ

همچنین در انتخاب سایز کوپلینگ، گشتاوریکی از مهمترین عوامل محاسبه شده و در نظر گرفته می شود. در واقع، ابتدا گشتاور مورد نظر برای کوپلینگ مشخص شده و سپس قطر شفت بررسی می شود. اگر قطر شفت در رنج سایز کوپلینگ مورد نظر نبود، از یک سایز بالاتر استفاده می شود.

 

 

دما

دما از معیارهای مهم در انتخاب کوپلینگ است. در صورتی که دمای محیط بالا باشد، بهتر است از کوپلینگ‌های تمام فلزی مانند کوپلینگ فنری (دیسک کوپلینگ یا ممبرین کوپلینگ) و کوپلینگ دنده‌ای (گیر کوپلینگ) استفاده شود. همچنین در دماهای کم‌تر نیز می‌توان از کوپلینگ‌های زنجیری استفاده کرد

 

 

 

انتخاب کوپلینگ

بین کوپلینگ‌های مختلف مانند کوپلینگ روتکس، کوپلینگ فالک، کوپلینگ تایری، کوپلینگ میل پینی معمولی، کوپلینگ‌KB، کوپلینگ زنجیری، کوپلینگ بیپکس، کوپلینگ دنده‌ای، کوپلینگ میل پینی فلندری و کوپلینگ فنری جان کرین، انتخاب کوپلینگ مناسب باید با توجه به نیاز و شرایط خاص هر کاربرد صورت گیرد.

 

 

 

  • خلاص شدن بدون حرکت دو شفت

خلاص شدن بدون حرکت دو شفت به معنای جدا کردن دو شفت که به واسطه کوپلینگ به یکدیگر وصل شده‌اند، بدون نیاز به جابجایی کوپلینگ است. در برخی موارد مانند سنگین بودن تجهیزات، دشواری در الایمنت کردن کوپلینگ و یا شرایطی که نیاز به خلاص شدن بدون جابجایی کوپلینگ دارند، استفاده از کوپلینگ های خاصی که قادر به خلاص شدن بدون حرکت دو شفت هستند، بسیار مهم است.

 

کوپلینگ

 

تولید کوپلینگ

شرکت تولیدی ما، کوپلینگ های روتکس پیچی و کوپلینگ KB سه تکه ای یوپکس را ارائه می‌دهد که دارای قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی و حرکت شفت های متصل به کوپلینگ هستند. این کوپلینگ ها به دلیل طراحی خاص خود، قادر به جدا سازی دو شفت به صورت بدون حرکت و جابجایی کوپلینگ هستند.

 

 

 

کوپلینگ روتکس

کوپلینگ روتکس پیچی از نوع کوپلینگ‌های از جنس پلاستیکی با طراحی خاصی است که قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی دو شفت را دارد. این کوپلینگ دارای قابلیت جذب لرزش‌ها و صداهای ناشی از نامناسب بودن الاینمنت شفت‌ها است.

 

کوپلینگ KB

کوپلینگ KB سه تکه ان یوپکس نیز از نوع کوپلینگ‌هایچند قطعه با طراحی خاص است که قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی دو شفت را دارد. این کوپلینگ دارای سیستم بلبرینگ برای جذب لرزش و صداهای ناشی از عدم الاینمنت شفت‌ها است.

 

به طور کلی، استفاده از کوپلینگ هایی که قابلیت خلاص شدن بدون جابجایی دو شفت را دارند، در شرایطی که نیاز به جداسازی سریع و بدون نیاز به جابجایی کوپلینگ داریم، بسیار مهم واقع می‌شود. این کوپلینگ ها در برخی صنایع مانند صنایع نفت و گاز، صنایع معدنی و صنایع ساختمانی بسیار کاربردی دارند.

 

 

  • انعطاف پذیری

انعطاف پذیری یکی از عوامل مهم در انتخاب نوع کوپلینگ است. این ویژگی به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به شرایط خاص، از آن بهره ببرید. به طور کلی، کوپلینگ های انعطاف پذیر به دو حالت زاویه ای و حالت جذب شوک های استارت و استاپ تقسیم می شوند.

 

 

کوپلینگ های انعطاف پذیر زاویه ای

در حالت زاویه ای، کوپلینگ های انعطاف پذیر می توانند ناهم راستائی زاویه ای را تا حد زیادی جبران کنند. به عنوان مثال، کوپلینگ تایری می تواند به عنوان کوپلینگ High Flexible که Mis Alignment یا عدم هم راستائی را تا حد زیادی بر طرف می کند، نام برد.

 

 

کوپلینگ های انعطاف پذیر جذب شوک های استارت و استاپ

در حالت جذب شوک های استارت و استاپ، کوپلینگ هایی که دارای رابط (یا اسپایدر، واسطه، رابر، لاستیک، بافر) می باشند، مناسب هستند. به عنوان مثال، کوپلینگ هایی مانند کوپلینگ روتکس، کوپلینگ بیپکس، کوپلینگ میل پینی و کوپلینگ KB که دارای رابط هستند، مناسب برای جذب شوک های استارت و استاپ هستند.

در کل، انعطاف پذیری یکی از ویژگی های مهم کوپلینگ هاست که در انتخاب نوع کوپلینگ باید به آن توجه کرد.

 

  • فیوز بودن

انتخاب نوع کوپلینگ باید با توجه به شرایط محیط کار، نوع تجهیزات، و نیازهای سیستم صورت گیرد. در برخی موارد، مانند استفاده در سیستم های بالابر، کوپلینگ ها نباید به عنوان فیوز عمل کنند، به علت اینکه در صورت شکست، ممکن است منجر به خسارات جبران ناپذیری برای سیستم شود.

 

 

  • نداشتن لقی در حرکت چرخشی

در برخی موارد، مثل پوزیشن کنترل، لقی در حرکت چرخشی کوپلینگ ممکن است مشکل ساز باشد، بنابراین از کوپلینگ های بدون لقی استفاده می‌شود، مانند کوپلینگ های روتکس، کوپلینگ های فنری یا Disc Coupling، کوپلینگ زنجیری و کوپلینگ دنده‌ای.

 

 

  • محیط کار

در مورد محیط کار کوپلینگ، باید جنس و متریال ساخت کوپلینگ با شرایط محیط کار مطابقت داشته باشد. برای مثال، در محیط‌های رطوبتی، کوپلینگ ها باید از کوتینگ مناسب باشند و برای شرایط نفتی و روغنی، کوپلینگ های روتکس و بیپکس با اسپایدر پلی یورتانی بهترین گزینه هستند.

 

 

 

رابط‌های کوپلینگ

همچنین، جنس و متریال رابط‌های کوپلینگ هم باید با شرایط محیط کار مطابقت داشته باشند، به عنوان مثال در محیط‌های نفتی و روغنی، از مواد مقاوم استفاده می‌شود. در کل، در انتخاب نوع کوپلینگ باید به توجه به شرایط محیط کار، نوع تجهیزات، و نیازهای سیستم صورت گیرد تا باعث عملکرد بهینه و کاهش خطرات ناشی از کوپلینگ های نامناسب گردد.

 

 

  • نحوه تشخیص کوپلینگ اصل

برای تشخیص کوپلینگ اصل، می‌توانید به روش‌های زیر رجوع کنید:

 

  • بررسی برچسب

 در اغلب موارد، کوپلینگ‌های اصلی دارای برچسب با نام تولید کننده، مدل و شماره سریال هستند. این برچسب‌ها باید به طور واضح و با کیفیت بالا چاپ شده باشند. برای تشخیص کوپلینگ اصل، بررسی برچسب و اطلاعات آن می‌تواند مفید باشد.

 

 

  • بررسی کیفیت ساخت

 کوپلینگ‌های اصلی معمولاً از مواد با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شوند. برای تشخیص کوپلینگ اصل، می‌توانید به کیفیت ساخت آن توجه کنید. کوپلینگ‌های اصلی، با دقت و کیفیت بالا تولید می‌شوند و معمولاً از مواد با کیفیت استفاده می‌کنند. اگر کوپلینگ شما از جنس فلزی است، باید به طور دقیق بررسی شود که آیا سطح آن صاف و بدون خط و خش است و آیا قطعات آن بخوبی اتصال دارند. همچنین، در کوپلینگ‌هایی که از جنس پلیمر هستند، باید به طور دقیق بررسی شود که حتما دارای، سطح صاف و بدون خط و خش و همچنین ترک و شکستگی باشد.

 

 

  • مقایسه با نمونه کوپلینگ اصلی

 در صورتی که شما یک کوپلینگ اصلی دارید، می‌توانید با مقایسه آن با کوپلینگ خود، تفاوت‌های آنها را بررسی کنید. برای مثال، می‌توانید به کیفیت مواد، طراحی، ابعاد و ویژگی‌های دیگر دو کوپلینگ توجه کنید. اگر کوپلینگ شما از نظر طراحی، ابعاد و ویژگی‌های دیگر با کوپلینگ اصلی تفاوت دارد، احتمالاً کوپلینگ شما اصل نیست.

 

 

  • مشاوره با تولید کننده

 برای اطمینان از اصالت کوپلینگ، بهتر است با تولید کننده یا نماینده رسمی آن تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها بگیرید. این روش به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که کوپلینگ شما اصلی است و از کیفیت و عملکرد بهینه برخوردار خواهد بود. همچنین، برای تأیید اصالت کوپلینگ، می‌توانید از مواردی مانند شماره سریال و کد فعالسازی استفاده کنید که به‌عنوان یک روش امنیتی برای تشخیص کوپلینگ اصلی ارائه شده‌اند.

 

 

 

قیمت خرید کوپلینگ اصل

قیمت خرید کوپلینگ اصل در ایران با توجه به نوع و برند کوپلینگ، اندازه و نوع اتصال آن و همچنین وضعیت بازار و فروشنده های مختلف متفاوت است. برای مثال، قیمت کوپلینگ‌هایی با اتصال فلنجی بزرگتر و با برند معتبر، بیشتر از کوپلینگ‌های کوچکتر و با برند‌های دیگر است.

همچنین، قیمت کوپلینگ‌های اصلی معمولاً بیشتر از کوپلینگ‌های تقلبی است، اما از آنجایی که کوپلینگ‌های تقلبی کیفیت پایینی دارند و ممکن است عمر کوتاهی داشته باشند، بهتر است هزینه بیشتر را برای خرید کوپلینگ اصلی در نظر بگیرید.

 

​​​​​​​

 

دسترسی به قیمت کوپلینگ اصل

برای دسترسی به قیمت کوپلینگ اصل در ایران، می‌توانید به فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات صنعتی و شرکت‌های تولید کوپلینگ مراجعه کنید و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین، می‌توانید از اینترنت برای تحقیق در مورد قیمت کوپلینگ‌های مختلف استفاده کنید و نظرات کاربران و تجربیات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

 

ثبت نام در خبرنامه بافکو

شما می توانید با عضویت در خبرنامه بافکو از آخرین اخبار، مقالات و رویداد ها مطلع شوید

این نوشته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید


تمامی حقوق این صفحات متعلق به شرکت بافکو است. ادیب
call